ƩΧ◊TiCs


DIARY MISTRESS FRIENDS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
FLASHBACK!

Turnback

Kpop Header.. (EXO)

hai dan Assalamualaikum... harini Aina.. nak kongsikan header exo.. yang Aina Rosakkan buat sendiri...Penat tngan kite buat tau...
tp.. Aina puaz hati sebab dpat buat wlaupun x lah berapa cantik kan...

Aina buat ni pun khas sebab skrang Aina dah mula fanatik gile ngan Exo ni..Lgi2 lagu growl... 
klau korang minat diorang.... same le kite...Dalam kumpulan Exo ni..Aina minat Kai... Hope korang x minat dye..huhu...

K mcam biasa lah klau nak amik header nie.. mintak kebenaran dulu k...(baru comel)


http://1.bp.blogspot.com/-4aymkuw03lA/UoDX1VRKAWI/AAAAAAAAAbI
/wVEVAreIN00/s1600/Exotics.png

http://4.bp.blogspot.com/-RBnPi4OHrig/UoDX0XShxbI/AAAAAAAAAbA/jWmI4if4aeI/s1600/Exo+k.png

http://4.bp.blogspot.com/-PcHA7m3wdfs/UoDX1uctpDI/AAAAAAAAAbM/Foxf6HSuaxs/s1600/Exo+M.png
http://4.bp.blogspot.com/-5_fg6vrU-TQ/UoDXzfZphZI/AAAAAAAAAa4/PQ6S4auJAlA/s1600/Exo+Growl.png

klau korang nak jadik comel header yang lain... korang kena follow blog Aina yang kedua ni tau...



0 comment[s] |