ƩΧ◊TiCs


DIARY MISTRESS FRIENDS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
FLASHBACK!

Turnback

Bosan

Penat aku fikirkan apa benda yang aku nak membebel kat blog ni.. orang kabor, blog ni tempat meluahkan segala macam rasa.. tapi mahap, mak tak suke nak luahkan semua.. terlalu terbuka.. aku luah kat diari je.. tu pun makin malas sebab lenguh jejari kontot aku ni nak nuleh..

bila aku perati je segala entry aku, ya rabbi, bosan betul entry aku.. so, tajuk tu adalah ditujukan kepada entry.. apa ke bosan sangat ni hoi!!

dan hari ni pun sangat la bosan.. menanti keje je, tapi dok mari² keje aku ni haaa... lama aku berblog sampai kadang² macam orang goblok, tapi nak cari arah penulisan yang bagus, langsung tak jumpa.. kenapa?? kenapa?? kenapa?? *jerit dari atas bukit*

aku rasa, aku kena pegi bengkel penulisan kreatif.. barula entry aku berkualiti.. hape, hengat tweet je ada twit berkualiti?? blog pun musti ada.. kalau tak, mana nak korang singgah..

bila aku bosan, aku duk baca entry lama aku..baca lagi.. dengan typo, dengan sampah, dengan busuknya.. blerghhh.. sekali lagi, BOSAN dengan entry sendiri.. *berapa kali mau ulang daaa*

senarnya ni aku ngah warm up.. alerrr, mukadimah nak ektip balik.. motip??

notakecik : ramai blogger kat bloglist aku makin sepi.. weyhh, korang nape?

0 comment[s] |